Abstract:
ÇalıĢma, renklerin ve kumaĢ kalitesinin tüketici marka bilinci üzerindeki etkisini araĢtırıyor. Ürün rengi ve kalitesi, alıĢveriĢ yapan kiĢilerle iletiĢimde önemli bir rol oynamaktadır ve bir ilgi yaratabilir ve onları satın alma yönünde motive edebilir. Ġstanbul'un nüfusu her yıl büyüyor. Çok güçlü bir satın alma gücüne sahip en çeĢitli tüketici grubudur. Pazarlamacılar ihtiyaçlarını anlamak için harika bir fırsat yaratıyor. KuĢkusuz, renk ve kumaş kalitesi önemli bir rol oynamaktadır ve Türk müşterilerinin moda markası seçimlerini etkileyen büyük bir özelliğe sahiptir. Bu araştırmada, alıcıların marka farkındalığına dayalı ürünlerin farklı renk ve kumaş kalitesinin etkisi gösterilmektedir. Moda markası şirketleri amaçlarını açıklığa kavuşturmalı ve ürünlerinin tasarımını kalite ve renk açısından hazırlamalıdır.