dc.contributor.author |
Dönmez Genç, Necmiye
|
|
dc.date.accessioned |
2019-04-17T11:28:08Z |
|
dc.date.available |
2019-04-17T11:28:08Z |
|
dc.date.issued |
2017-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11547/1401 |
|
dc.description.abstract |
Turizmde alanındaki hizmetlerin üretimi, pazarlanmasını, satın alımı, ödemesinin
yapılması, tesliminin gerçekleştirilmesi gibi birçok işlem online olarak
gerçekleştirilmesi mümkündür. Online platformlar yer ayırtma ve bilet satış işlemleri
adına fazla fiziksel çaba gerektirmemesi, satın alma platformunu kişiselleştirmesi,
tüketicilere zaman ve ekonomik tasarruf sağlaması ile birlikte hizmet, marka, fiyat ve
işletme kıyaslamalarına olanak sağlaması nedeni ile en popüler online aktiviteler
içerisinde girmiştir. Bu bağlamda çalışmanın amacı internet üzerinden pazarlama ve
online rezervasyon sistemlerinin açıklanması, turizm sektöründe online rezervasyon
kalite algısının incelenmesinin yanında turizm sektöründe online rezervasyon kalite
algısı ve algılanan risk faktörlerinin ortaya konulmasıdır. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tr |
tr_TR |
dc.publisher |
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ |
tr_TR |
dc.subject |
Rezervasyon |
tr_TR |
dc.subject |
Online Rezervasyon |
tr_TR |
dc.subject |
Turizm Sektöründe Online Rezervasyon |
tr_TR |
dc.subject |
Reservation |
tr_TR |
dc.subject |
Online Booking |
tr_TR |
dc.subject |
Online Booking Tourism Sector |
tr_TR |
dc.title |
TURİZM SEKTÖRÜNDE ONLINE REZERVASYON KALİTE ALGISI VE ALGILANAN RİSK FAKTÖRLERİNİN İNCELENMESİ |
tr_TR |
dc.type |
Thesis |
tr_TR |
dc.description.abstractol |
Production of services in the field of tourism, the marketing, purchase, making the
payment, such as the realization of many operations can be performed online
delivery. Online platform does not require much physical effort on behalf of
bookings and ticket sales operations, topersonalize the platform purchase, consumers
time and services, together with the costsavings, brand, because it all owstheprice
and operational benchmarking has entered in the most popular online activities.
Explaining the purpose of marketing and online booking system on the internet
towork in this context, the tourism industry in addition to examining the online
perception of quality in the tourism industry online quality perception and to clarify
the perceived risk factors. |
tr_TR |