IAU Open Access

TURİZM SEKTÖRÜNDE ONLINE REZERVASYON KALİTE ALGISI VE ALGILANAN RİSK FAKTÖRLERİNİN İNCELENMESİ

Show simple item record

dc.contributor.author Dönmez Genç, Necmiye
dc.date.accessioned 2019-04-17T11:28:08Z
dc.date.available 2019-04-17T11:28:08Z
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/1401
dc.description.abstract Turizmde alanındaki hizmetlerin üretimi, pazarlanmasını, satın alımı, ödemesinin yapılması, tesliminin gerçekleştirilmesi gibi birçok işlem online olarak gerçekleştirilmesi mümkündür. Online platformlar yer ayırtma ve bilet satış işlemleri adına fazla fiziksel çaba gerektirmemesi, satın alma platformunu kişiselleştirmesi, tüketicilere zaman ve ekonomik tasarruf sağlaması ile birlikte hizmet, marka, fiyat ve işletme kıyaslamalarına olanak sağlaması nedeni ile en popüler online aktiviteler içerisinde girmiştir. Bu bağlamda çalışmanın amacı internet üzerinden pazarlama ve online rezervasyon sistemlerinin açıklanması, turizm sektöründe online rezervasyon kalite algısının incelenmesinin yanında turizm sektöründe online rezervasyon kalite algısı ve algılanan risk faktörlerinin ortaya konulmasıdır. tr_TR
dc.language.iso tr tr_TR
dc.publisher İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ tr_TR
dc.subject Rezervasyon tr_TR
dc.subject Online Rezervasyon tr_TR
dc.subject Turizm Sektöründe Online Rezervasyon tr_TR
dc.subject Reservation tr_TR
dc.subject Online Booking tr_TR
dc.subject Online Booking Tourism Sector tr_TR
dc.title TURİZM SEKTÖRÜNDE ONLINE REZERVASYON KALİTE ALGISI VE ALGILANAN RİSK FAKTÖRLERİNİN İNCELENMESİ tr_TR
dc.type Thesis tr_TR
dc.description.abstractol Production of services in the field of tourism, the marketing, purchase, making the payment, such as the realization of many operations can be performed online delivery. Online platform does not require much physical effort on behalf of bookings and ticket sales operations, topersonalize the platform purchase, consumers time and services, together with the costsavings, brand, because it all owstheprice and operational benchmarking has entered in the most popular online activities. Explaining the purpose of marketing and online booking system on the internet towork in this context, the tourism industry in addition to examining the online perception of quality in the tourism industry online quality perception and to clarify the perceived risk factors. tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account