DSpace@İHÜ

Televizyon reklamlarının ortaöğretim öğrencilerinin satın alma davranışları üzerindeki etkisi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Eke, Mehmet Emin
dc.date.accessioned 2014-09-24T10:25:40Z
dc.date.available 2014-09-24T10:25:40Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation İşletme viii, 163 s. ; 31 cm. + 1 CD-ROM (4 3/4 in.) en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/1180
dc.publisher İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü en_US
dc.subject Reklamcılık en_US
dc.subject Reklamcılık ve çocuklar en_US
dc.title Televizyon reklamlarının ortaöğretim öğrencilerinin satın alma davranışları üzerindeki etkisi en_US
dc.type Thesis en_US


Bu öğenin dosyaları:

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster