Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/9423
Title: DİJİTAL REKLAMCILIKTA KOZMETİK MARKALARININ REKLAM KULLANIMI: KİKO ÖRNEĞİ
Authors: BÜYÜKARSLAN, Simge
Keywords: Reklamcılık
Issue Date: 2021
Publisher: ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCES
Abstract: Dijital reklam; geleneksel reklama göre bireylerin ilgisini onlara bazı deneyimler yaşamalarını sağlayarak ve doğrudan hedefe yönelik olarak dikkat çekmektedir. Bu sayede tüketici pazarlama sürecinin bir parçası haline gelmektedir. Dijital reklamın yaygınlaşması kozmetik markalarını da harekete geçirmiştir. Günümüz medyasının geleneksel medyadan yeni medyaya geçerken, markaların kullandığı reklamların da gelenekselden, dijitale geçmesi bağlamında, satış ve pazarlamanın yeni medyaya uyarlanmasının önemi vurgulanmaktadır. Gelecek açısından önemine bakıldığında, hedef kitleye hızlı ve doğrudan ulaşmasıdır. Yeni dönemde dijital medyanın geleneksel medyaya göre daha çok tercih edilmesi, reklam veren reklamcılar ve reklam ajanslarındaki reklamcılar, internetin iyi sonuçlar veren bir reklam ortamı olarak görülmesi, internetin ürün, marka ve hizmetlerin, hedef kitlesi temel alındığında daha fazla tercih edilmeye başlanmasının etkisi büyüktür. Bireyler internete ulaşabildikleri sürece interneti alış-veriş yapmak için çok rahat kullanabilmektedirler. Bu tezde, kozmetik markalarının yeni medyayla gelen dijital reklamı kullanımı bağlamında örneklem olarak Kiko markası incelenecektir. Bu incelemede yöntem olarak içerik analizi kullanılacaktır.
URI: http://hdl.handle.net/11547/9423
Appears in Collections:Tezler -- Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10396360.pdf2.27 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.