Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/8959
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDEMİR, Kemal-
dc.date.accessioned2021-06-11T11:24:34Z-
dc.date.available2021-06-11T11:24:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/8959-
dc.description.abstractTeknolojik gelişmeler sayesinde zamanla ticaret değişmiştir. Şimdi mobil çağa ulaştık ve bizler her şeyi cebimiz kadar olan bilgisayar benzeri mobil cihazlarımızla yapabiliyoruz. Ürün ve satıcıların çeşitliliği müşteriler için büyük ve karmaşık alışveriş çevresi oluşturmaktadır. Bunun gibi pazarlar satıcıları müşterilerinin isteklerini yakından anlamaya ve onları kendilerine uygun ürün ve hizmetlere yönlendirmeye itmiştir. Mobil ticaret müşterilere mobil cihazları aracılığıyla ulaşmak ve yeni bağlantılar oluşturmak için yeni ve etkili bir kanaldır. Elektronik ticaretin avantajları mobil ticaret ile yeni bir aşamaya taşınmıştır. Bu yeni aşamada ticaret ve iletişim kanunları, altyapı, güvenlik, tüketici alışkanlıkları ve tutumları hakkında kat edeceği yol vardır. Bu araştırma müşterilerin demografik özelliklerinin mobil ticaret ana bileşenleri ile ilişkisini hedef almaktadır. Sonuç ve öneriler bölümünde, anket sonuçları değerlendirilmiş ve demografik özelliklerin mobil ticarete olan ilişkisi irdelenmiştir.tr_TR
dc.subjectM-Ticarettr_TR
dc.subjectTüketicilerin Tutumlarıtr_TR
dc.subjectDemografik Özelliklertr_TR
dc.subjectMobil Çağtr_TR
dc.titleDETERMINING THE MAIN COMPONENTS OF MOBILE COMMERCE RELATED TO CUSTOMERS' DEMOGRAPHICAL PROPERTIEStr_TR
dc.typeThesistr_TR
Appears in Collections:Tezler -- Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10097059.pdf3.38 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.