Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/791
Başlık: Impacts of the Location on the Bank Call enter Services: the Case of Turkey
Yazarlar: ÖZKAN, Ahmet Hakan
Anahtar kelimeler: Bank Call Center Services
the Case of Turkey
Yayın Tarihi: 2013
Yayıncı: South East European Journal of Economics and Business
Atıf: Cilt:7, Sayı : 2, pp. 77- 88. (Econlit).
URI: http://hdl.handle.net/11547/791
Koleksiyonlarda Görünür:İŞLETME (İNGİLİZCE) --- BUSINESS ADMINISTRATION (IN ENGLISH)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
v10033-012-0016-4.pdf167.85 kBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.