Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/738
Başlık: Teacher’s Role in Promoting Autonomy in the Classroom, CEFR and portfolio assessment, Learner styles and strategies.
Yazarlar: TÜTÜNİŞ, Birsen
Anahtar kelimeler: Learner styles and strategies
Yayın Tarihi: 2011
Atıf: Dicle Üniversitesi, Diyarbakır.
URI: http://hdl.handle.net/11547/738
Koleksiyonlarda Görünür:İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ --- ENGLISH LANGUAGE TEACHER EDUCATION

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
201195152918887.pdf144.59 kBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.