Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://hdl.handle.net/11547/738
Başlık: | Teacher’s Role in Promoting Autonomy in the Classroom, CEFR and portfolio assessment, Learner styles and strategies. |
Yazarlar: | TÜTÜNİŞ, Birsen |
Anahtar kelimeler: | Learner styles and strategies |
Yayın Tarihi: | 2011 |
Atıf: | Dicle Üniversitesi, Diyarbakır. |
URI: | http://hdl.handle.net/11547/738 |
Koleksiyonlarda Görünür: | İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ --- ENGLISH LANGUAGE TEACHER EDUCATION |
Bu öğenin dosyaları:
Dosya | Açıklama | Boyut | Biçim | |
---|---|---|---|---|
201195152918887.pdf | 144.59 kB | Adobe PDF | Göster/Aç |
DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.