Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://hdl.handle.net/11547/670
Başlık: | Use of self-determination theory to support basic psychological needs of preservice science teachers in an environmental science course. |
Yazarlar: | KARAARSLAN, G. ERTEPINAR, Hamide SUNGUR, Suat |
Anahtar kelimeler: | Use of self-determination theory to support basic psychological needs of preservice science teachers in an environmental science course |
Yayın Tarihi: | 2012 |
Atıf: | Environmental Education Research, DOI:10.1080/13504622.2012.695013 |
URI: | http://hdl.handle.net/11547/670 |
Koleksiyonlarda Görünür: | BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ --- COMPUTER and INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES EDUCATION |
Bu öğenin dosyaları:
Dosya | Açıklama | Boyut | Biçim | |
---|---|---|---|---|
13504622.2012.pdf | 206.55 kB | Adobe PDF | Göster/Aç |
DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.