Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/670
Başlık: Use of self-determination theory to support basic psychological needs of preservice science teachers in an environmental science course.
Yazarlar: KARAARSLAN, G.
ERTEPINAR, Hamide
SUNGUR, Suat
Anahtar kelimeler: Use of self-determination theory to support basic psychological needs of preservice science teachers in an environmental science course
Yayın Tarihi: 2012
Atıf: Environmental Education Research, DOI:10.1080/13504622.2012.695013
URI: http://hdl.handle.net/11547/670
Koleksiyonlarda Görünür:BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ --- COMPUTER and INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES EDUCATION

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
13504622.2012.pdf206.55 kBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.