Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/2410
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAkagün Yozkat, Seda-
dc.date.accessioned2019-06-01T11:58:31Z-
dc.date.available2019-06-01T11:58:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/2410-
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı her geçen gün iş ve sosyal hayatta nicel ve nitel olarak etkisini artıran yeni kuşaklarla halkla ilişkiler bağlamında özellikle yeni medya aracılığıyla nasıl daha iyi iletişim kurulabileceğini iletişim kuramları çerçevesinde araştırmaktır. Tarihsel olarak farklı kuşakların ortaya çıkışları ve birbirinden farklılıkları incelendikten sonra halkla ilişkilerin doğuşu, gelişimi ve günümüzde bulunduğu yer kuramlarla açıklanacaktır. Yeni kuşakların bu kuramlara nasıl uyduğu irdelendikten sonra halkla ilişkiler bağlamında yeni medya kullanımı, yeni kuşaklarla etkin iletişim kurulması için neler yapılması gerektiği ve kuramların bu bağlamda nasıl yorumlanması gerektiği bu çalışmada yer alacaktır.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherİSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜtr_TR
dc.subjectHalkla ilişkilertr_TR
dc.subjectYeni kuşaklartr_TR
dc.subjectX, Y, Z.tr_TR
dc.subjectAlfa kuşaklarıtr_TR
dc.subjectYeni medyatr_TR
dc.subjectPublic relationstr_TR
dc.subjectNew generationstr_TR
dc.subjectX, Y, Z.tr_TR
dc.subjectAlpha generationstr_TR
dc.subjectNew mediatr_TR
dc.titleHALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA YENİ MEDYA KULLANIMItr_TR
dc.typeThesistr_TR
dc.description.abstractolThe purpose of this study is to investigate how communication especially via new media can be established in relation to new generations and peoples who are increasingly influential both quantitatively and qualitatively in business and social life and how can be established in public relations especially through new media within communications theories. The emergence of historically different generations and their differences will be explained by the emergence and development of the public relations, relations with the people and the place where they are now. After studying how the new generations fit into these theories, what is to be done in order to establish effective communication with the new generations on new media in relation to the people and how the theories should be interpreted in this context will be included in this study.tr_TR
dc.publisher.firstpagenumber1tr_TR
dc.publisher.lastpagenumber138tr_TR
Appears in Collections:Tezler -- Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
517847.pdf2.7 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.