Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/1468
Başlık: THE EFFECT OF PRODUCT’S COLOR AND FABRIC QUALITY ON BRAND PREFERENCE: A STUDY IN FASHION RETAILERS IN TURKEY
Yazarlar: Akbarova, Kamala
Anahtar kelimeler: Ürünün Rengi ve Kalitesi
Marka Bilinci
Pazarlama
Tüketici Davranışı
Product Color and Quality
Brand Awareness
Marketing
Consumer Behavior
Yayın Tarihi: Eyl-2017
Yayıncı: ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCES
Özet: ÇalıĢma, renklerin ve kumaĢ kalitesinin tüketici marka bilinci üzerindeki etkisini araĢtırıyor. Ürün rengi ve kalitesi, alıĢveriĢ yapan kiĢilerle iletiĢimde önemli bir rol oynamaktadır ve bir ilgi yaratabilir ve onları satın alma yönünde motive edebilir. Ġstanbul'un nüfusu her yıl büyüyor. Çok güçlü bir satın alma gücüne sahip en çeĢitli tüketici grubudur. Pazarlamacılar ihtiyaçlarını anlamak için harika bir fırsat yaratıyor. KuĢkusuz, renk ve kumaş kalitesi önemli bir rol oynamaktadır ve Türk müşterilerinin moda markası seçimlerini etkileyen büyük bir özelliğe sahiptir. Bu araştırmada, alıcıların marka farkındalığına dayalı ürünlerin farklı renk ve kumaş kalitesinin etkisi gösterilmektedir. Moda markası şirketleri amaçlarını açıklığa kavuşturmalı ve ürünlerinin tasarımını kalite ve renk açısından hazırlamalıdır.
URI: http://hdl.handle.net/11547/1468
Koleksiyonlarda Görünür:Tezler -- Thesis

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
THE EFFECT OF PRODUCT’S COLOR AND FABRIC QUALITY ON BRAND PREFERENCE A STUDY IN FASHION RETAILERS IN TURKEY.pdfYüksek Lisans Tez Dosyası2.08 MBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.