Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/1401
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDönmez Genç, Necmiye-
dc.date.accessioned2019-04-17T11:28:08Z-
dc.date.available2019-04-17T11:28:08Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/1401-
dc.description.abstractTurizmde alanındaki hizmetlerin üretimi, pazarlanmasını, satın alımı, ödemesinin yapılması, tesliminin gerçekleştirilmesi gibi birçok işlem online olarak gerçekleştirilmesi mümkündür. Online platformlar yer ayırtma ve bilet satış işlemleri adına fazla fiziksel çaba gerektirmemesi, satın alma platformunu kişiselleştirmesi, tüketicilere zaman ve ekonomik tasarruf sağlaması ile birlikte hizmet, marka, fiyat ve işletme kıyaslamalarına olanak sağlaması nedeni ile en popüler online aktiviteler içerisinde girmiştir. Bu bağlamda çalışmanın amacı internet üzerinden pazarlama ve online rezervasyon sistemlerinin açıklanması, turizm sektöründe online rezervasyon kalite algısının incelenmesinin yanında turizm sektöründe online rezervasyon kalite algısı ve algılanan risk faktörlerinin ortaya konulmasıdır.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherİSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜtr_TR
dc.subjectRezervasyontr_TR
dc.subjectOnline Rezervasyontr_TR
dc.subjectTurizm Sektöründe Online Rezervasyontr_TR
dc.subjectReservationtr_TR
dc.subjectOnline Bookingtr_TR
dc.subjectOnline Booking Tourism Sectortr_TR
dc.titleTURİZM SEKTÖRÜNDE ONLINE REZERVASYON KALİTE ALGISI VE ALGILANAN RİSK FAKTÖRLERİNİN İNCELENMESİtr_TR
dc.typeThesistr_TR
dc.description.abstractolProduction of services in the field of tourism, the marketing, purchase, making the payment, such as the realization of many operations can be performed online delivery. Online platform does not require much physical effort on behalf of bookings and ticket sales operations, topersonalize the platform purchase, consumers time and services, together with the costsavings, brand, because it all owstheprice and operational benchmarking has entered in the most popular online activities. Explaining the purpose of marketing and online booking system on the internet towork in this context, the tourism industry in addition to examining the online perception of quality in the tourism industry online quality perception and to clarify the perceived risk factors.tr_TR
Appears in Collections:Tezler -- Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TURİZM SEKTÖRÜNDE ONLINE REZERVASYON KALİTE ALGISI VE.pdfYüksek Lisans Tez Dosyası1.23 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.