Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/1401
Title: TURİZM SEKTÖRÜNDE ONLINE REZERVASYON KALİTE ALGISI VE ALGILANAN RİSK FAKTÖRLERİNİN İNCELENMESİ
Authors: Dönmez Genç, Necmiye
Keywords: Rezervasyon
Online Rezervasyon
Turizm Sektöründe Online Rezervasyon
Reservation
Online Booking
Online Booking Tourism Sector
Issue Date: May-2017
Publisher: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
Abstract: Turizmde alanındaki hizmetlerin üretimi, pazarlanmasını, satın alımı, ödemesinin yapılması, tesliminin gerçekleştirilmesi gibi birçok işlem online olarak gerçekleştirilmesi mümkündür. Online platformlar yer ayırtma ve bilet satış işlemleri adına fazla fiziksel çaba gerektirmemesi, satın alma platformunu kişiselleştirmesi, tüketicilere zaman ve ekonomik tasarruf sağlaması ile birlikte hizmet, marka, fiyat ve işletme kıyaslamalarına olanak sağlaması nedeni ile en popüler online aktiviteler içerisinde girmiştir. Bu bağlamda çalışmanın amacı internet üzerinden pazarlama ve online rezervasyon sistemlerinin açıklanması, turizm sektöründe online rezervasyon kalite algısının incelenmesinin yanında turizm sektöründe online rezervasyon kalite algısı ve algılanan risk faktörlerinin ortaya konulmasıdır.
URI: http://hdl.handle.net/11547/1401
Appears in Collections:Tezler -- Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TURİZM SEKTÖRÜNDE ONLINE REZERVASYON KALİTE ALGISI VE.pdfYüksek Lisans Tez Dosyası1.23 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.