Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/1370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBabayi, Rudi Miran-
dc.date.accessioned2019-04-11T07:54:07Z-
dc.date.available2019-04-11T07:54:07Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/1370-
dc.description.abstractÖZET Bu çalışmada sosyal ağlardan kullanıcıların eğitim düzeylerinin tahmin edilmesi konusu ele alınmıştır. Sosyal ağlara ait verilerden farklı bilgiler çıkarılmasına ihtiyaç duyulma nedenleri, çok değişik gerekçelere dayanabileceği gibi güvenlik ve ekonomik gerekçeler bunlardan ön plana çıkanlardır. Sosyal ağlar üzerine veri madenciliği (özellikle fikir madenciliği) yöntemi ile yapılan çalışmalar bilhassa yabancı literatürde oldukça yaygınlaşmaktadır. Ancak bu konu üzerine Türkçe literatürde yapılan çalışma sayısı artsa da yeterli olmadığı değerlendirilmektedir. Bu çalışmada yapılan analiz neticesinde Twitter kullanıcılarının eğitim düzeyleri hakkında bulgulara ulaşılmıştır. Çalışmanın son bölümünde ise ulaşılan bu bulgulardan hareketle bir değerlendirme yapılarak, gelecekte yapılacak benzer çalışmalar için bu çalışmadan elde edilen tecrübeler tavsiye niteliğinde paylaşılmıştır.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherİSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜtr_TR
dc.subjectSosyal Ağlartr_TR
dc.subjectVeri Madenciliğitr_TR
dc.subjectTwittertr_TR
dc.titleSOSYAL AĞLARDAN EĞİTİM DÜZEYİ TAHMİNİtr_TR
dc.typeThesistr_TR
Appears in Collections:Tezler -Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SOSYAL AĞLARDAN EĞİTİM DÜZEYİ TAHMİNİ.pdfYüksek Lisans Tez Dosyası2.24 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.