Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/1033
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGÜVEN, Ebru Özlem-
dc.contributor.authorBEKTAŞ, N.-
dc.date.accessioned2014-06-04T12:40:04Z-
dc.date.available2014-06-04T12:40:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationYeditepe Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi, II. Ulusal Diş Hekimliği Araştırmaları Günü, Özet Kitapçığı Bildiri Özeti, 7-8 Mart, İstanbul.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/1033-
dc.titleAğız ve Diş Sağlığı Hizmetlerinde Hasta Memnuniyetini Etkileyen Faktörler: Kamu ve Özel Diş Kliniklerinin Karşılaştırılması,en_US
dc.typeProceedingsen_US
Appears in Collections:SAĞLIK KURUMLARI YÖNETİCİLİĞİ --- HEALTH CARE MANAGEMENT

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.