Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
Türkçe
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
İAÜ Açık Erişim
Browsing by Title
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 902 to 921 of 7383
< previous
next >
Preview
Issue Date
Title
Author(s)
2022
BORDERLİNE KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE ÜSTBİLİŞ VE SÜREKLİ KAYGI DÜZEYİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
TÜRKKAN, Ecem Tuğçe
2012
BOSNA-HERSEK’TE DURUM VE TÜRKİYE
YILMAZ, Sait
2022
BOSPHORUS CITY PROJESİNİN TASARIM KRİTERLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
KIRLAR, Ecem
2018
BOŞANMADA KUSUR VE YOKSULLUK NAFAKASI İLE İLGİLİ GÖZLEMLER
BURCUOĞLU, Haluk
2018
BOYUT İNDİRGEME VE HİPERSPEKTRAL VERİ SINIFLANDIRMASINDAKİ ETKİLERİ
YOUNUS, Lina
2021
BOZ ARMUT EKSTRESĠNĠN SAĞLIKLI VE KANSERLĠ ĠNSAN DERĠ HÜCRE HATLARI ÜZERĠNDEKĠ SĠTOTOKSĠK ETKĠSĠNĠN DENEYSEL KARġILAġTIRILMASI
Sinem, TAŞ
2023
BOZA KAYNAKLI BAZI BAKTERİLERİN FARKLI TAHIL SÜTLERİNDE REOLOJİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
ÖZGÜR SEVENCAN, Duygu
2012
BÖLÜCÜ TERÖRLE MÜCADELEDE DÖRDÜNCÜ DÖNEM VE STRATEJİ ARAYIŞLARI
YILMAZ, Sait
2021
BRAND EQUITY PERCEPTIONS OF TWO TELECOMMUNICATION RIVALS IN NIGERIA: MTN & GLOBALCOM
FABOYE, Oluwole Abiodun
2021
BRAND EQUITY PERCEPTIONS OF TWO TELECOMMUNICATION RIVALS IN NIGERIA: MTN & GLOBALCOM
FABOYE, Oluwole Abiodun
2013-08
Brand Identity of Rahmi M. Koc Museum: Is It A Market Driven Science Museum
URALMAN, Nezahat Hanzade
2015
BRAND POSITIONING STRATEGIES OF COFFEE SHOPS IN TURKEY, A COMPARATIVE STUDY WITH A CUSTOMER POINT OF VIEW
Sumair
2015
BRAND POSITIONING STRATEGIES OF COFFEE SHOPS IN TURKEY, A COMPARATIVE STUDY WITH A CUSTOMER POINT OF VIEW
AIR, SUM
2016
BRANDING: HOW INFLUENCES CUSTOMER BEHAVIOR?
LUTFI, RAGHDA
2016-06
BRANDING: HOW INFLUENCES CUSTOMER BEHAVIOR?
Lutfi, Raghda
2017
Branş Öğretmenlerinin Empatik Eğilim Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Avcılar Örneği
GÜRSEL, Halil Emre
2016
BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN DEMOGRAFİK VE MESLEKİ ÖZELİKLERİNE GÖRE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ İSTANBUL İLİ FATİH İLÇE ÖRNEĞİ
IŞIK, AYSEL
2016
BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN DEMOGRAFİK VE MESLEKİ ÖZELLİKLERİNE GÖRE
Işık, Aysel
2016-02
BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN EMPATİK EĞİLİM DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ (AVCILAR ÖRNEĞİ)
Gürsel, Halil Emre
2014
Brief Announcement: A Stabilizing Algorithm for Finding Two Node-Disjoint Paths
Erbas Ayhan Kursat
;
Kertil Mahmut
;
Cetinkaya Bulent
;
Cakiroglu Erdinc
;
Alacaci Cengiz
;
Bas Sinem